En pinsam lista.

Ibland sitter man på en föreläsning, känner att man vill hosta så högt att man ÄNTLIGEN får bort slemmet i halsen så man kan få en normal dos av syre in i huvudet igen. Men så stannar man upp och tänker att shit, så kan man ju inte göra. För det är ju inte okej.

Sen börjar man inse att man nog är lite dum i huvudet, eftersom man hellre dör än att hosta högt, coh då kommer man på allt annat man tycker är pinsamt. Och det kan jag ju dela med mig av här eftersom att ni aldrig dömer en, eller hur? Så mina vänner, jag ger er en pinsam lista…

  1. Att äta in public. Jag tycker det är så otroligt pinsamt att äta när det finns människor jag inte känner runtom mig. Aldrig skulle jag få för mig att käka en cheeseburgare på tåget (eller ett helt meal som det var en tjej som gjorde, trots att det luktar i minst trefjärdedelar av vagnen), om det inte är så att jag har en kompis som står bredvid och gör samma sak.
  2. Att andas högt. När jag sprang i skolan på idrotten i 4an så var det en tjej som kommenterade att jag andades högt när jag sprang och ända sen dess tvingar jag mig själv till att andas tyst. Inte ett andetag får höras, för då skäms jag.
  3. Att fälla stolsryggen på flyget. Och bussen. Visst att man betalat 6ooo för platsen man ska sitta i åtta timmar på, men icke kan man väl fälla ner ryggen. Stackars den som sitter bakom. Ush nä så pinsamt.
PINSAMHETER ÄR TUMMEN NER

3 svar till “En pinsam lista.

  1. sen om man börjar tänka på hur man andas, då hörs det ännu mer :O hemskt!

  2. HAHAHAHAHAHA tvåan är lätt bäst!

  3. hahahahahah kan inte sluta skratta, jag håller typ alltid andan när jag joggar förbi någon i parken, asjobbigt!

Lämna en kommentar