Joråsåatteeeh

Hehe nämen tjena, det var inte igår. Tycker vi låtsas som att jag skriver här alltid, inga sura miner liksom.
Vissa dagar så har man verkligen INGET att göra. Och med inget räknas varken läxor eller städning, men det vet ni ju redan. Och dessa dagar så peakar internetanvändningen lite mer än vanligt och man kollar på facebook lika ofta som pappa brukade rota i mammas godisgömmor (som för övrigt finns i vitrinskåpet, den stora garderoben och den lilla garderoben, under sängen, över kylen och bland kökshanddukarna, ifall någon skulle känna att ett inbrott ändå är rätt schysst med tanke på vilken sockerkicken).

Sen går man in på massa bloggar, man till och med googlar ord och hoppas på att en rolig blogg ska komma upp (vet att jag inte är den enda som gör det…). Men det gör det ju aldrig, eller så tar det en jävla tid för personerna att uppdatera (eeeeeeeeeeeehh hehe..) och det är sånna dagar, som jag kommer fram till att jag får väl helt enkelt roa mig själv (nej koppla inte aaaallt till sex nu va). SÅ nu när jag har gjort ert halvår sjukt mycket bättre med ett nytt inlägg, så kan ni väl posta ett apelsinkrokant till mig eller något. Eller en router, fritt val här liksom.

Gud hälsar förresten.

Bild

Lämna en kommentar